سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
پنجره
معمولا دوست خوبی هستم و اگه شما خودتون بخواین می تونم براتون دوست خوبی باشم!
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 160749
کل یادداشتها ها : 74
خبر مایه

موسیقی


بسم الله

تنها چیزی که بعد از نه روز باعث شد کمی مغز مبارکمان را به کار بندازیم و پستی روی وبلاگ جاری کنیم دعوت جناب منطقه ممنوعه بود...به هر حال خدا خیرشان دهد که رغبتی در ما برای نوشتن ایجاد کردند!این امتحانات اعصاب ما را به شدت متشنج و پاره پوره می کنند!اول که از سر جلسه ی امتحان می آیی بیرون غلطت فقط بیست و پنج صدم است .بعدا تبدیل می شود به پنج شش نمره ناقابل...چه دارم می گویم...بحث عوض شد...آهان...داشتم می گفتم دعوت شدیم به یک موج فاطمی خواهرانه!قرار شده روز تولد حضرت علی اکبر هم برادرانه شود!موضوع موجمان هم هست:   1)بررسی الگو گیری از خانوم فاطمه زهرا(س)    2)نقد فاطمی وبلاگ

1)همیشه،چه الان و چه وقتی که تازه میخواستیم به قولی به سن تکلیف برسیم و تازه چادر بهمان می دادند و نمی دانستیم که چگونه سر کنیم الگو گیری از حضرت فاطمه را به عنوان یک زن به تمام معنا از همه ی جهات به ما گوشزد می کردند.آنقدر زیاد که دیگر برای ما به صورت ارزشی در آمده.اما ملاک فقط شنیدن و گوش کردن نیست.عمل هم مهم است.خیلی وقت ها ما آنقدر از شخصیت روحانی حضرت زهرا دور می شویم که الگو گیری از ایشان برایمان تقریبا غیر ممکن نشان می دهد.با گفتن این حرف ها که حضرت زهرا کجا و من کجا...اما همان تلاش هم برای فاطمی زندگی کردن خود آنقدر اراده می خواهد که خیلی ها ندارند...آن زهرایی که همه بارها می دیدند که پدر جلوی پایش بلند می شد و هر وقت از در خانه اش میگذشت می ایستاد و سلام می کرد و بعد می رفت...همان زهرایی که در فرزند داری و شوهر داری و رابطه با معبودش نمونه بود...او زن نمونه بود و گوشه ای از زندگیش آنقدر برای ما نکته های با ارزش دارد که به عنوان یک انسان جایز الخطا می توانیم زندگی خود را با آنان بسازیم...پی نوشت:دعا کنید لااقل لیاقت همین چادری که از حضرت فاطمه داریم را داشته باشیم...

2)در مورد نقد فاطمی وبلاگ بهتر می توانم بگویم آنقدر کوتاهی کردم که شرمنده هستم...مطمئنا پرداختن به حضرت زهرا فقط مخصوص ایام فاطمیه نیست و نام مبارک ایشان باید در تمامی مطالب وبلاگ تجلی کند...بارها شده که با خودم تصمیم گرفتم کوتاهی را کنار بگذارم اما...نقد فاطمی وبلاگم برای من نتیجه ای تلخ داشت.اما خودش باعث شد که بیشتر مراقب باشم و بیشتر سعی کنم...

دعوتی های موج: تهانی // آغاز راه // دالان بهشت // دم مسیحایی // در هوای دوست // نوشته های یک ناظم // دستنوشته های یک کج و معوج 18 ساله // لعل سلسبیل






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ